Saturday, 4 February 2017

YOI, Seascape (Yoshi-Ojmomo) - Paraje Marino

Another productive weekend, got a couple more scripts so I decided to advance this one since it has proven to be one of the more popular BL ships around. My thanks to Undercover-witch for doing the script translation for me.Wow some image samples in my Tumblr and it's gone viral! compare to my regular postings.
Acabo de terminar la versión al Español y esta entrada esta generando un tremendo interés en Tumblr por lo que me alegra no esperar unos días antes de facilitar los enlaces de descarga.
Agradezco a Undercover-witch por tomar esta comisión. Página 5 editada para corregir error de evento, copiar y reeplazar imágen.
Thanks, dear reader, I checked page 6 and 13 and there are corrections regarding the event, indeed is the Russia National championship(using the translator). If you have the original it's okay too since my translator said that "Rostelecom cup" is the name used after 2009 to refer to the Nationals as well.






download: https://www.sendspace.com/file/0kf7ku
bajar:https://www.sendspace.com/file/gtg1oo
Note: My translator decided to renamed it as "Rostelecom cup" which seems to be the current name after 2009. Though Rostelecom is an event prior to GPF as well which caused my confusion.
SO either way it's fine.

14 comments:

  1. Huy que lindo!!
    Muchas gracias x el trabajito ^-^

    ReplyDelete
  2. Thank you very much for all your work on this wonderful dj. to share, I'm happy to read!!

    ReplyDelete
  3. Thank you very much for your work on this (been curious about it since I bookmarked the preview on the author's Pixiv account :,) ) and on Maiden Rose too.
    Have a nice Sunday!

    ReplyDelete
  4. Thank you very much! I love this artist and the story is so nice~

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  6. Hola, primero que nada muchas gracias por sus trabajos y gracias al staff por el tiempo que le dedican, bueno soy administradora de la sección de descargas de Aino Fansub http://aino-fansub.com/ y me gustaría publicar algunos de sus proyectos, espero que me den permiso, también me gustaría saber cuales serían sus reglas para colocar sus proyectos, de antemano muchas gracias :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias por tu interes, la verdad es que no tengo un grupo sino que pago comisiones a traductores independientes y casualmente colaboro con otros grupos. En fín mis trabajos pueden publicarse en otros espacios. Es suficiente el mantener mi nombre "cseg64"como fuente.

      Delete
  7. I wished my weekend was as productive as yours :D Thank you so much for all the YOI goodness!!!!

    ReplyDelete
  8. Me encanta el dibujo de Ojmomo y aunque la historia es muy linda, siento que ya olvidó por completo a Tiger & Bunny ya que YOI es un anime muy popular :T En fin, dejando mis dramas de lado. Muchas gracias por subir este dou. Me encanta tu blog ❤

    ReplyDelete
  9. Thank you so much for this dj and for your hard work! :D

    ReplyDelete